Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne sõjaväelise liikuvuse kohta Euroopa Liidus
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 18:09:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  <https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Marek Opioła juhtimisel koostatud eriaruanne 04/2025 „ELi sõjaväeline 
liikuvus – kavandamisega seotud puuduste ja takistuste tõttu ei ole 
täiskäiku saavutatud“.

Audiitorite sõnul ei suudeta vägesid ja relvastust ELi liikmesriikide vahel 
veel küllalt kiiresti ümber paigutada. ELi viimase sõjaväelise liikuvuse 
tegevuskava elluviimisel on tehtud erineval määral edusamme. See on tingitud 
nii puudustest ülesehituses kui ka rakendamist pidurdavatest takistustest. 
Seatud eesmärki – paigutada kiiresti ümber sõjaväelasi, varustust ja 
vahendeid, ning teha seda lühikese etteteatamisega ja suures mahus nii ELis 
kui ka väljaspool liitu – ei ole veel saavutatud.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/SR-2025-04>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
isikuandmete kaitse avalduses selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda 
töötleb ja kaitseb teie isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas 
Euroopa Parlamendi ja nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
määrusega 2018/1725, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete 
töötlemisel ELi institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid 
saada, võite end igal ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .
**********
Disclaimer: The information contained in this message and attachments is 
intended solely for the attention and use of the named addressee and may be 
confidential. If you are not the intended recipient, you are reminded that 
the information remains the property of the sender. You must not use, 
disclose, distribute, copy, print or rely on this e-mail. If you have 
received this message in error, please contact the sender immediately and 
irrevocably delete or destroy this message and any copies.
**********
Avertissement: Les informations contenues dans ce message et les pièces qui 
y sont jointes sont établies à l'intention et à l'usage exclusifs du 
destinataire et peuvent être confidentielles. Si ce message ne vous est pas 
destiné, nous vous rappelons que les informations qu'il contient demeurent 
la propriété de l'expéditeur et que vous ne pouvez pas utiliser, divulguer, 
diffuser, reproduire ou imprimer ce message électronique ni vous fonder sur 
son contenu. Si ce message vous a été adressé par erreur, nous vous prions 
de vous mettre immédiatement en rapport avec l'expéditeur et d'effacer ou de 
détruire définitivement le message ainsi que toute copie éventuelle.